assalamualaikum.....
hari ke 4 bln pertama. means dh masuk hari ke4 aku jd bos di rumah sndiri. Ramai x puas ati "nape aku benti kije sblm aku due, awat x benti after due....?". Lotih aku nk explain even pd kroni maupun kenalan dan usahawan lain.
Dh lebih 2thn aku kije di tpt tu, byk sungguh pengalaman pahit manis suka duka brsama mereka. dr bln 12 lg aku nk benti kije tp hasrat ditangguh smpai bln lepas. Lg2 lepas my hubby sure dpt KPLI, aku kompem anta surat resign (walhal surat resign dh submit pertengahan bln 12). Syukur, my hubby dpt KPLI, atleast sbg backup. Klu sblm ni dia bisnes n aku mkn gaji, pasni aku plak bisnes, hubby plak mkn gaji.. ahaks..:)
lg pun, i need a rest expecially tatkala menanti kelahiran cahaya mata sulung kami yg akan lahir bila2 masa shj. Klu aku benti pas pantang, aku xnak masa cuti pantangku diganggu dgn panggilan2 dr opis. Tension beb, even wktu cuti pun kdg kala umpama x cuti apatah lg waktu dlm pantang nnt. Oh no...! i need a rest for my life, my family n my new future.

Aku tergerak smbg smula dunia blog after aku jd bos di tpt kje sndiri. Sukati aku lar. klu dulu masa sgt terhad, jgn kata nk online, nk cek emel pun x smpat di tpt kje.. mujur ada tenet kt umah, dan sjak ada laptop sndiri, aku xyah berebut dgn hubby utk guna internet. Skrg hubby plak berebut nk pakai laptop aku nih.
Lunch nnt, my kroniz @x-opismate@x-roomate ,zila nk dtg. so, xleh lame2 online, nk masak plak. 2 ari aku malas nk lunch coz mkn sgsorang x best. kali ni leh mkn dgn zila n maybe x-opismate len. Yeyeee...

Category: | 1 Comment

1 comments to “kije sndiri”

  1. Quite helpful piece of writing, thanks for the post.
    sideways cross necklace | Brooks real estate | Italy train

Popular Posts