Sekian lama tak mengupdet.. byk alasan nak diberi kenapa aku tak updet tapi itu semua hanyalah alasan. Rajin tak rajin je, sempat tak sempat je, nak dengan tak nak je....



Ahmad Zafran
15 Februari 2011 bersamaan hari ulangtahun Junjungan Besar Nabi Muhammad S.A.W yang lalu, genaplah anak sulungku berumur 2 tahun. Semakin aktif, lasak, dah pandai buat lawak, pandai berlakon, semakin petah bercakap dan telah pandai meminta2 sesuatu yang disukainya. Semakin rapat dan pandai bergurau dengan adiknya. Saban pagi kalau tak bermain basikal di ruang parking kereta, dia akan minta aku on laptop dan mainkan pembelajaran alif ba ta atau abc. Akan minta diulang2 sampai dia bosan. Anak sulungku juga amatlah suka mengusik adiknya, pantang nampak adiknya seronok bermain sendiri, pasti akan diusik sehingga menangis.





Ahmad Afdhol
12 Februari 2011 yang lalu, genaplah umurnya 8 bulan. Masih lagi merangkak dan sedang belajar berdiri dengan sendiri sambil menstabilkan badan untuk beberapa saat sebelum terjatuh atau berpaut kepada sesuatu. Tadi, telah mula menyebut 'mama papa', antara perkataan awalnya yang boleh difahami. Juga telah mula belajar memanjat tangga kerana ingin mengikut abangnya yang gemar naik dan turun tangga. Bersifat lasak dan turut sama aktif seperti abangnya. Sejak kecil, suka memerhati sesuatu dengan khusyuk, lebih berdikari, suka meniru gelagat abangnya selain suka mengexplore sesuatu yang baru.

Category: | 0 Comments

0 comments to “Anak-Anak Ummi Dah Besar”

Popular Posts