semenjak dua menjak ni, aku agak jarang updet kat blog ni coz aku sdg menyiapkan website baru aku. Almaklumlah dah lama aku tinggalkan dunia coding2 ni menyebabkan aku perlu study semula utk memahami istilah2 IT. memula aku try guna pagemaker, tp xmesra alam so aku guna blogspot, xpuas hati then guna wordpress. still ade yg kurang berkenan..aku try guna riledz plak. Riledz adalah sistem membuat website baru yg dibangunkan oleh anak2 Malaysia versi bahasa melayu. Hingga org Indon pun buat web guna riledz ni. Tp maybe aku yg tak habis explore menyebabkan aku tak jumpa coding untuk menglink kan dari page 1 ke page2 yg lain menyebabkan aku fedup. At last, hubby soh aku wat sndiri, dia bg cth template kosong dan aku leh buat dan ubah ikut citarasa aku. Semalam dh siap, tp domain n server lom siap menyebabkan aku tak leh upload lg ke web. Dlm sehari dua ni, aku akan lancarkan web hasil keje aku sndiri. Lebih puas hati. Hehehehe....

Ini url yg akan aku gunakan. Ops.. tak leh btau dulu coz waktu skrg web tu kuar mende lain. DH siap karang.. aku publish. Leh tambah lg bidang niaga aku. Bkn setakat produk2 kesihatan tp bertambah bidang lain plak.. :)

Category: | 1 Comment

1 comments to “Kedai Baru”

  1. Tahniah Anur...nanti sudilah bagi tip dan petua berniaga kat K Ezi ye.

Popular Posts