Sangat lama tidak mengupdet blog. Even bisnes punya web pun dah bersarang. Hanya di web lelong yang sering kali diupdet kerana hari2 aku jenguk emel, maka segala pesanan dan bayaran pelanggan turut diupdet melalui emel.

Semenjak kembali dari kampung semasa cuti sekolah bulan lalu, tahap kemalasan melebihi daripada biasa. Urusan rumah tangga mahupun jual beli agak slow. Tapi alhamdulillah, sale bulan lepas tetap melebihi paras minima seperti yang sering diajukan mak..
"Untung bulan ni ada ke sampai RM...?" . Berkat doa mak, keluarga dan bimbingan suami, kemasukan bulanan tetap stabil walau bulan lepas kalau dihitung debit & kredit dalam akaun maybank, baki hanya tinggal seciput cuma kerana keborosan berbelanja sepanjang percutian yang lalu..hehehe...

Kesihatan juga baik cuma mungkin disebabkan banyaknya melantak semasa musim kenduri yang lalu dan kurangnya aktiviti berkemas, maka berlakulah peningkatan berat badan yang melebihi sepatutnya. Kenaikan 2.5kg dalam 1 bulan menjadikan aku terkejut umpama tidak percaya kerana itu adalah kenaikan tertinggi pernah direkod sepanjang sejarah aku mengandung. Bulan ini, aku perlu pastikan berat badan tidak naik mendadak. Usia kandungan sudah memasuki 26 minggu semasa aku membuat pemeriksaan 2April yang lalu. Baby sihat dan kini sudah mencecah 1kg. Hanya tinggal 14minggu lagi sebelum lahirnya zuriat kedua. InsyaAllah semoga semuanya lancar. Amin..

Category: | 2 Comments

2 comments to “Mingu-Minggu Kemalasan”

  1. So, I don't actually believe this will have effect.
    system tool virus | picture converter | Denver hospitals

  1. Quite helpful piece of writing, thanks so much for your post.
    6 flags over texas | used cars in san antonio | college graduation announcement templates

Popular Posts