1st anniversary dh tinggal 4 hari shj lg. lusa plak dh bertolak blk kg. kalau lambat2 sure aku x sempat nk beli present utk hubby. Dh lama sgt tringin nk bg mende tu pd hubby sbg hadiah. dr besday dia bln 10 last year lg nk bg tp msa tu dia mengidam nk bli dvd player. so aku tangguh niat, hadiahkan dia dvd player utknya. utk 1st anniversary ni, aku xtau nk bg apa yg spesial utknya lalu aku pilih menda tu untuknya. aku beli juga 1 utk keperluan diriku. Aku harap hubby suka dgn hadiah yg tak seberapa tu.
mujur hubby tak bwk keta arini. bleh la aku bawa si kecil jln2 ke hypermarket berhampiran rumahku ni.Baby pun mcm faham2 je dgn agenda aku arini. dia tak byk karenah spanjang aku bershopping td. Plan awal nk cari yg sepasang tp pilihan aku kurang menarik utk yg hubby punya. lalu aku pilih warna kuning air utk diriku dan warna biru utk hubby. warna kesukaan hubby..:)
Aku simpan elok2 mende yg telah siap dibalut rapi. harap2 hubby tak jumpa sebelum tiba masanya. tak sabo nk tau ape reaksi hubby nnt. tp kene tunggu 31mei ni.
Hai..tak sabar nk blk kg mertua. lama dh tak blk sana..hampir setengah thn. Pastinya mereka juga merindui kami dan ternanti2 kepulangan kami. Jumaat tengahari selepas zuhur brtolak dan akan singgah ke Kuantan umah abg mat. stay 1 mlm dan sabtunya baru meneruskan perjalanan ke Kuala Terengganu..
Terengganu..here we come.

Category: | 0 Comments

0 comments to “Jln2 cari barang”

Popular Posts